RIVERS AND ROADS - 10 oktober

HELLO! Haha sjukt längesen jag bloggade. Tagit bort alla gamla inlägg och struntsaker nu, så nu kommer jag bara blogga när jag känner för det och har lust. Eftersom så många människor klagar på att man lägger ut tränings/kost-bilder på instagram och twitter så gör jag väl det här istället, tycker det är så kul och inspirerande. Så vad har hänt i mitt liv sen sist? Alldeles för mycket. Går nu i tvåan på samhäll och tycker för det mesta att det är så jävla tråkigt med plugg, men försöker att vara på topp. Har bästa kompisarna dock, det är jag glad över. Fritiden spenderas mest på gymmix-passen, gymmet, stallet eller hemma med plugg. Både plugg i skolan och för körkort. Det är ungefär vad som händer i mitt liv just nu, om jag skulle läsa den här bloggen om några år och ville ha koll på vad jag gjorde som 17åring haha. Hade en lektion idag i skolan, idrott. Var sjukt värt att ha det för att se hela SA11 utföra core med boll! Vilken jävla syn haha. Innan den lektionen var jag hemma och städade, pluggade, tog en springtur, var vid gymmet och lagade lunch. Mycket man kan hinna med på en dag! Fortsätter kämpa med engelskaplugget och snart ska jag iväg på ett svettigt zumbapass. Det är verkligen sjukt kul trots min dåliga koll på armar och ben haha. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du spotify :)?

2012-12-02 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0